okyanusedu.com.tr

 

okyanusedu.com.tr

 Beşikten mezara kadar eğitim son derece önemlidir. İnsan yaşamında öğrenme bitmez. Kimi insanlar ülkemizde eğitim alırken kimi kişiler ise yurt dışında eğitim almayı tercih eder. Bu noktada da çok farklı seçenekler vardır. Onlardan bir tanesi de son yıllarda giderek daha popüler bir hale gelen work and study programları ile eğitim almaktır. Ülkemizde de bu alanda hizmet veren en güvenilir firmaların başında Okyanus Eğitim ve Danışmanlık firması gelmektedir.

Hem Çalışıp Hem Okumak İsteyenler

Eğitim ve danışmanlık merkezi hem çalışıp hem eğitim görmek isteyenlere farklı ülkelerde seçenekler sunar. Bunlardan bir tanesi haftada 20 saat çalışma ve 25 saat eğitim ile work and study irlanda programıdır. Malta için de benzer bir program vardır. Ayrıca daha uzak bir yerde eğitim almak isteyenler için work and study avustralya seçeneği vardır.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kiralık Bahis

e-takip.com.tr

Fenomen Olmak Artık Çok Kolay